donderdag 10 januari 2013

52 weeks of Christmas-1

De eerste kerstkaart van dit jaar. Ik ga proberen om mee te doen met Yvonne's 52 weeks of Christmas. De bedoeling is om elke week op donderdag een kerstkaart te plaatsen. Hopelijk heb ik dan aan het eind van het jaar genoeg kerstkaarten dat zou wel mooi zijn.
Het is een kerstkaart geworden met ouder papier waar ik nog wat restjes van had en dus ook een mooie gelegenheid om dit op te maken.


stempel: Lili of the Valley
designpaper: Making Memories
sentiment: Marianne Design
leaves: Cheery Lynn
border: Martha Stewart 
color medium: copic markers
flowers, ribbon, paper doilie

10 opmerkingen:

  1. Misschien ga ik daar ook nog wel mee doen, elke week is me te veel van het goede maar zo af en toe mag ook heb ik begrepen. Jouw kaart is beeldig en zo kom je op een super mooie manier van de restjes af!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt wat je noemt: Goud van Oud!
    Een mooie kaart Wybrich!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Wybrich!! En super leuk dat je meedoet met mijn challenge!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wybrich,
    Een kerstkaartje?? dacht ik!
    Dat je daar zin in hebt ;-)
    Maar dit is wel een "goed doel",bedankt voor de tip!
    enne.... je kaartje is weer super.
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een plaatje Wybrich,leuk idee trouwens maar heb nu even geen zin in kerstkaarten, maar wie weet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je ook mee wilt doen,
    Dit is een super mooie kaart,
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ojej, jaka ładna kartka:-)
    Pozdrawiam ciepło
    Jola

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig!En eigenlijk best een goed idee om zo iedere week iets te maken.

    BeantwoordenVerwijderen