woensdag 22 juni 2011

Just Because!


Deze stempel lag al een hele tijd te wachten om eindelijk eens ingekleurd te worden........ Nu is het dan zover. Papier van Maja Design, misschien was het wachten daar wel op!
Ik vind het prachtig papier, maar ja dat heb ik wel bij meer van die mooie dessinpapiertjes! Soms zijn er van die papiertjes die zo mooi zijn dat je ze zo wel in een lijstje zou willen doen.
In het hart van de bloemetjes heb ik hele kleine pareltjes geplakt!

stempel: Elisabeth Bell
dessinpapier:Maja Design
sentiment: My Favourite Things
leaves: Crealies
flowers: Wild Orchid Crafts
nestabilities: cirkle large, classic scalloped cirkle large

8 opmerkingen:

  1. Helemaal met je eens wat het papier betreft Wybrich. Het afdrukje is ook zal zooooooo mooi en de manier waarop je van alles weer een geheel hebt gemaakt....och je weet inmiddels wel hoe ik je creaties bewonder!!!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje heb je gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou zeg, ook toevallig ... ik dacht gisteren nog dat ik Daisy weer eens uit de kast moest halen, ze blijft toch zo leuk! Je kaart is weer helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het afdrukje blijft ontzettend mooi en in combinatie met dit papier, echt schitterend hoor !!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauwie deze kaart is prachtig! Alles past super bijelkaar en de stempel is hartstikke lief
    groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige kaart! Het papier is inderdaad prachtig en op je afbeelding ben ik zo jaloers, daar ben ik al zo lang naar opzoek maar het een oude dus niet meer aan te komen helaas.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. onwijs mooie kaart Wybrich.....ze past prachtig bij het papier !!

    diana x

    BeantwoordenVerwijderen