woensdag 28 april 2010

Geniet van de kleine dingen!


Een heel andere kaart dan ik anders altijd maak, nu eens zonder een afdrukje in te kleuren.
De stempels zijn van het merk Different Colors, en deze zijn erg mooi.
In Zeist op het stempelevent kwam ik Diana tegen, die deze stempels ook erg leuk vindt, en ik heb haar uitgedaagd om ook een kaart te maken met deze stempels!
Het heeft even geduurd, ik moest er even over nadenken wat ik wilde maken, had eigenlijk iets anders in gedachten dat het toch niet was (dat ligt nu in verscheurd in de prullenbak) en dit is het geworden.
Hij is voor jou Diana!

4 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi, Wybrich. Heel stijlvol en ingetogen met die kleurencombinatie. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wybrich,

    Door deze kaart rustig te houden wordt hij stijlvol en krijgt een luxe uitstraling. Voor veel doeleinden te gebruiken. Goed gelukt! Ik heb een kaart met een kikkerpaar erop gestempeld en deze niet ingekleurd. Zet 'm binnekort op mijn blog.

    Groet'n Sippie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind je kaart prachtig, Wybrich, bedankt voor de inspiratie!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhh wauw Wybrich onwijs gave en mooie kaart heb je gemaakt zeg !! heel erg knap van je dat je zo snel de stijl te pakken hebt...ennuh ik ben de uitdaging aangegaan en ga er van de week zeker voor zitten...

    dank je wel Diana x

    BeantwoordenVerwijderen